این شاید از اساسی ترین سوالاتی است که ذهن کسانی که برای نخستین بار قصد سفر به تایلند می کنند را مشغول می کند: برای سفر به تایلند چقدر پول لازم دارم و در واقع قیمت تور تایلند به چه شکل است ؟ البته پاسخ بستگی مستقیم به خیلی از مسائل سلیقه ای دارد. واحد پول تایلند بت یا بات می باشد و البته در سفر به تایلند بسته به اینکه از ایران و یا از کشورهای حوزه یورو به این کشور سفر می کنید به ترتیب دلار و یا یورو به همراه خواهید داشت.

در صورتی که در قالب تور به تایلند سفر می کنید هزینه ی بلیط و ویزا و هتل با صبحانه و البته ترانسفر به عهده ی تورگردان ها خواهد بود و البته در ایران باید در تور تایلند بسیار محتاط و بسیار خوش شانس باشید تا کلاهی در این پروسه سر شما نرود و از این رو کسانی که ماجرا جو تر و اهل خطر تر و جسورتر هستند را توصیه می کنیم خود اقدام به سفر کرده و تور نخرند. بخوانید.

در صورتی هم که خود اقدام به سفر کرده باشید ویزای تایلند ۳۵ یورو هزینه دارد که البته ممکن است آژانس ها نیز کمی کارمزد به آن بیفزایند و برای شما ۲۰۰ تومن تمام شود. بلیط بسته به نوع بلیط و تاریخ و غیره و بسته به اینکه بلیط چارتر تایلند یا بلیط پوینتی تایلند یا بلیط سیستمی تایلند می ممکن است از ۱۲۰۰.۰۰۰ تا حتی ۲۴۰۰.۰۰۰ تومن هم متغییر باشد و البته نیازی به گفتن نیست که بسته به اینکه بلیط نان استاپ می یا بلیط با استاپ در برخی شهرهای دیگر می گیرید نیز قیمت متغییر خواهد بود.

در خود تایلند می توانید هتل با صبحانه از ۶۰۰ بت برای شبانه روز تا رقم های بسیار بالاتر بیابید و البته در صورتی که دو نفر باشید یقینا این هزینه برای هر یک نصف خواهد شد ولی در صورتی که سینگل سفر کنید باید هزینه ی یک اتاق را به تنهایی تقبل کنید و البته می توانید سوئیت نیز اجاره کنید که شاید قیمت کمی کمتر باشد.

هزینه ی خورد و خوراک در تایلند اگر بلد باشید کجا غذا بخورید زیاد گران نیست. تایلند یکی از شناخته شده ترین کشورها برای خوردن استریت فود می باشد و از این رو از نده های خیابانی می توانید بهترین غذای با کیفیت تایلندی و حتی دونر کباب و غیره را به قیمت ۶ الی ۷ هزار تومن (با دلار ۳۸۰۰ تومن) برای هر پرس بخورید و از نظر غذا نیز مشکلی نخواهید داشت.

عده ای از ایرانیان در سفر به تایلند در به در دنبال رستوران های ایرانی می گردند و توصیه می کنم خوردن غذاهای ایرانی را در تایلند فراموش کنید چون با وجود این همه غذای با کیفیت دریایی و غیر دریایی و حلال و غیر حلال نیازی به گشتن دنبال غذاهای ایرانی که در تایلند با کیفیت های اسف بار و به قیمت های فضایی عرضه می شود نخواهید داشت.

در تایلند و اصولا در سفر کمی جسور باشید و مزه های جدید و غذاهای جدید را تست کنید نه تنها غذاهای تایلندی شا را نخواهند کشت بلکه بسیار بسیار مقوی و خوشمزه نیز هستند و بعید نیست عاشق غذاهای تایلندی شده و در برگشت به ایران و یا کشور خود نیز همواره به دنبال غذاهای تایلندی باشید.

در مورد تفریحات نیز هزینه ها متغییر می باشد و من مسافرانی را دیدم که برای یک هفته اقامت در تایلند کلا ۲۰۰ دلار برای هزینه کردن برده بودند و البته ایرانیانی را نیز دیده ام که ۶۰۰ دلار در ی جت اسکی باخت داده و ۸۰۰ دلار دیگر در تصادف با موتور سنگین خسارت موتور سنگین که بیشتر به باج شباهت داشت پیاده شد و البته روزی ۳۰۰ دلار نیز هزینه ی بی خود می کرد.

منبع : sadrgasht


آریانا موزیک تایلند ,البته ,هزینه ,بلیط ,غذاهای ,دلار ,غذاهای تایلندی ,موتور سنگین ,دنبال غذاهای ,غذاهای ایرانی ,نخواهید داشت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

من دلم تنگه بوی بارونه ...! پایگاه ادیت جی تی ای 5 اجاره ماشین motorbarg بیمه پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان طراحی سایت, بهینه سازی سایت, طراحی وب سایت, سئو