بیوگرافی بابک انصاری

 

 

بابک انصاری بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار او می‌توان به بازیگری در فیلم شهر زیبا، سریال بازی نقاب‌ها و فیلم رویای خیس اشاره کرد.

بابک انصاری در سال ۱۳۸۲ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم ایشان در این سال، بازیگری در فیلم شهر زیبا به کارگردانی اصغر فرهادی محسوب می‌شود.

انصاری سال ۱۳۸۲ فیلم شهر زیبا نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. شاید مهم‌ترین بخش بیوگرافی این هنرمند بازی در فیلم شهر زیبا بوده است. زندگی حرفه‌ای و بازیگری بابک انصاری را باید مدیون بابک مسیر سخت‌تری را باید برای دنیای بازیگری خود انتخاب می‌نمود. از او نقل قول شده است که برای بازی خود در فیلم شهر زیبا و همکاریش با اصغر فرهادی به‌عنوان کارگردان ابراز رضایت کرده است. بابک انصاریتوانست با بازی در فیلم شهر زیبا تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند، مخصوصا همکاری در کنار بازیگران نظیر فرامرز قریبیان، ترانه علیدوستی، آهو خردمند و فرهاد قائمیان توانست سطح بازیگریش را متحول کند.

بابک انصاری علاوه‌بر فیلم شهر زیبا، سال ۱۳۹۶ در سریال بازی نقاب‌ها نیز بازی کرده است. بابک انصاری نکات خوبی از سیروس حسن‌پور کارگردان سریال بازی نقاب‌ها آموخت و تجربه ارزشمندی از بازی در کنار هنرمندانی چون لیلا برخورداری، جعفر دهقان، منوچهر آذر و صفا آقاجانی بدست آورد.

او سال ۱۳۸۲ برای فیلم شهر زیبا به کارگردانی اصغر فرهادی توانست در ۲۲مین دوره جشنواره فیلم فجر در بخش سودای سیمرغ برای جایزه سیمرغ بلورین نقش اول مرد نامزد شود.

 

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای او آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. بابک انصاری را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که ۸۴% آثار وی سینمایی و ۱۶% آثارش تلویزیونی است. در واقع بابک انصاری از مجموع ۱۳ اثری که در کارنامه دارد، در ۱۱ اثر در سینما با نام‌های فیلم ترانه، فیلم تو میمانی، فیلم پاسیو، فیلم ماجان، فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم، فیلم تونل، فیلم خط آفتاب، فیلم کریستال، فیلم نوک برج، فیلم رویای خیس و فیلم شهر زیبا به ایفای نقش پرداخته و در ۲ اثر در تلویزیون با نام‌های سریال بازی نقاب‌ها و سریال رخصت بازی کرده است.

همچنین این بازیگر به زبان فارسی مسلط است.

 

بابک انصاری در منظوم

 

در بیوگرافی بابک انصاری آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با زندگی بابک انصاری و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار او در منظوم سر بزنید. همه ۱۳ اثر مهم او در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار بابک انصاری در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر بابک انصاری در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی این بازیگر درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که زندگی نامه  بابک انصاری بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم شهر زیبا محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی بابک کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم تو میمانی محسوب می‌شود.

 

اگر در مورد او نکات بیشتری می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید تا کمکی بزرگ به همه مخاطبان و طرفداران بابک انصاری کرده باشید. 


آیدانیتو فضای هوشمند مشاوره و آموزش فیلم ,بازی ,بابک ,انصاری ,کرده ,زیبا ,بابک انصاری ,بازی کرده ,سریال بازی ,بازی نقاب‌ها ,بیوگرافی بابک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

روزهـــاے بے خاطــــــره... تست کد های بیست ابزار فلزیاب پیمکس 3 | Pimax 3 طب کار تهران ایران سی سی تخفیف ویژه دلــــــــــــــــــــــــ نوشته های مـــــــــــــــن موسسه آموزشی هنگی پروژه دادرسی مالیاتی